sobota, 30 maja 2015

Szybka sałatka

Pomysł na tą sałatke, po raz kolejny, pochodzi od mojej siostry. Choć został tak zmodyfikowany, że z oryginalną wersją mało ma wspólnego. Sałatka jest mega prosta i szybka w wykonaniu, więc jesli zastanawiacie się co podać jako dodatek do obiadu będzie to bardzo dobra opcja.




Czego potrzebujesz?


  • kilka lisci zielonej sałaty 
  • 1/3 puszki kukurydzy
  • 1 duży pomidor lub ok 8-10 pomidorków koktajlowych
  • żółty ser (po pokrojeniu mniej więcej jedną garść)
  • przyprawa do sałatki greckiej (może być też suszona bazylia i oregano wymieszane w proporcji 1:1)
  • sól
  • pieprz
  • 1/4 łyżeczki papryki słodkiej
  • oliwa z oliwek



Jak to zrobiłam?

Sałatę podarłam na drobne kawałki (nie lubię kroić sałaty dlatego ją drę). Pomidor pokroiłam na ósemki, a je następnie jeszcze na pół. Ser pokroiłam w drobną kostkę. Kukurydzę opłukałam. Do miski wrzuciłam wszystkie składniki, oprószyłam solą, pieprzem, przyprawą do sałatki greckiej i papryką, a następnie polałam oliwa z oliwek. Wszystko wymieszałam i gotowe.

Smacznego!




1 komentarz:

Podoba Ci się przepis? A może coś byś zmienił? Napisz!