środa, 1 kwietnia 2015

"Pizza" na szybko

Co zrobić jak masz ochotę na pizzę ale pizzy nie chce się robić? Kupić pizzę w sklepie/ zamówić w pizzerii albo... Wymyślić swoją interpretację.
Akurat miałam 4 ciabatty w kuchni, a więc do dzieła!



Składniki:
4 ciabatty
ser żółty w plastrach
sos pomidorowy (opcjonalnie)
2 małe pomidory
4 pieczarki
4 plasterki szynki (opcjonalnie - tu na życzenie Męża)
mozzarella
przyprawa do pizzy (gotowa - u mnie pozostałość z wczasów w Grecji - można też przygotować samemu mieszając bazylię, oregano i trochę czerwonej papryki)

Przygotowanie:
Ciabatty przekroić. Można posmarować sosem pomidorowym, choć ja tego nie zrobiłam. Na każdej ułożyć plasterek (albo dwa) sera żółtego i plaster szynki. Pomidory pokroić w plastry i na każdej kromce położyć 2-3 kawałki. Posypać delikatnie przyprawą. Następnie ułożyć pokrojone w plastry pieczarki i mozzarellę. Jeszcze na wierzch posypać delikatnie przyprawą i wstawić do nagrzanego do 200st piekarnika na ok 5-7 minut.



Smacznego!

1 komentarz:

  1. Moja babcia (jakieś 30 lat temu) robiła prawie takie same - w tym wypadku "prawie" to użycie bagietki. A nazywało się to (i nadal zresztą można kupić w budach z żarciem) zapiekanką, czasem tostem. Oczywiście można "wymyślić nowy przepis" i nazwać to "pizzą". Chyba ogólnie brak pomysłów ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się przepis? A może coś byś zmienił? Napisz!