wtorek, 24 lutego 2015

Zdrowa sałatka z kapusty pekińskiej

Cześć :)
Zaglądam sporadycznie, ale to wina mojego rozwodu z kuchnią :P Jak sie gotuje na szybko i zwykle dla jednej osoby to rzadko sięga się po nowosci (przynajmniej ja tak mam). Ale ale - na blogu postanowiła ujawnić się moja siostra i podrzuciła pomysł na zdrową sałatkę z kapustą pekińską. 






Składniki:
Kapusta pekińska
ser mozarella (ja dalam mini mozzarelle)
pomidorki koktajlowe
brokuły
makaron
kilka kropel cytryny
kilka kropel oliwy z oliwek 
sól 
pieprz

Żeby urozmaicić można zamiast brokułów dać ogórek zielony a zamiast oliwy łyżkę jogurtu naturalnego.


Przygotowanie:
Kapustę pekińską siekamy drobno, ser kroimy w mniejsze kawałki, pomidorki koktajolew - na pół. Brokuły dzielimy na różyczki, zalewamy wrzątkiem i zostaZdrowa wiamy na 3-4minuty. Makaron gotujemy w osolonej wodzie.
Kapustę ser, pomidorki brokuły i makaron mieszamy, skrapiamy cytryna i oliwa z oliwek oraz oprószamy solą i pieprzem.

Smacznego!

P.S. Proporcji nie podaję specjalnie, bo każdy może zrobić wg własnego uznania, ale z 1/4 kapusty pekińskiej, 200 gramowego brokuła i garści makaronu wyjdzie dość spora ilość sałatki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się przepis? A może coś byś zmienił? Napisz!